Iskristaller.

Idag är jag mysig! Och rosa.



Kallt som bövelen ute! Det hjälper inte att vintern är vacker.



Skulle hämta Sanna från tåget i Älvsbyn i morse men Kristins bil strejkade. Så jag skrev en lapp.



Alla hjärtans dag närmar sig. Med eller utan karl.
Firade istället med dessa sköna bönor i Luleå. Vin, kladdkaka och Singstar. Vad mer behövs?



Elisabeths söta dotter hade gjort en specialdesignad välkomsthälsning på hennes rumsmatta.
Barnen kallar mig moster Glenn.



Ps. Jag är typ frisk nu. Bara ont i halsen fortfarande. Röd solhatt funkar nog ändå. Ds.


Kommentarer
Postat av: faster Ö-bro

Hej rosa tjejen, kram från mig på alla Hjärtans Dag

2011-02-14 @ 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0