Sunny day.


Idag gör jag allt. Samtidigt! Städ, disk, tvätt, återvinning. Solen är här och den ger energi! Hade en mini-mysfrukost med mig själv och njöt av mina vackra tulpaner som jag fått av mig själv. Dom fick jag för att jag uppskattar mig, för att jag är duktig och för att jag vet att jag älskar blommor! Tack mig själv!

Fleurs.




Sedan blev det prommis med brudarna. Nu ska jag sätta igång med en jättestor tacopaj för ikväll är det äntligen dags för våran klassfest! V har peppat en månad snart!

À pied.

Foto: Kristin Karlsson

Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa!

Ps. Ursäkta min franska!

Kommentarer
Postat av: callamejvaduvill..

härligt o läsa,, när du mår bra o har de bra då må ja också bra,, kramen..

2011-02-27 @ 15:16:11
Postat av: Ö-bro

har oxå tulpaner på bordet och tycker samma som du

kram

2011-02-27 @ 17:03:02
Postat av: Ö-bro

Har oxå tulpaner på mitt bord och har samma inställning som du. Kram

2011-02-27 @ 17:18:13
Postat av: carro

Gilla äggkoppen:)



Kraaaam!!

2011-03-02 @ 21:08:15
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0