Tandborstblues.

Den här lyssnar jag på klockan ett på natten när jag ska varva ner min överhettade hjärna.




Späckad dag och många tankar i huvudet. Jag har ett problem som drar energi ur mig. Men som vanligt är det bara sig själv man kan förändra och råda över.

I morse var jag till naprapaten för andra gången. Naprapaten som säger att jag "klär mig som en hel karl"! Jag tar det som en komplimang. Frysa är bara irriterande. Den här gången släppte upphakningarna i ryggen ordentligt och jag ska försöka att hålla mig rak och inte hänga framför laptopen.

Kvällen blev en salig blandning! Först årsmöte och tillsättning av ny styrelse för upplevelseföreningen. Det var skoj, folk var peppade, klubban small i bordet och vi applåderade in varje ny styrelsemedlem. Efter lyckat möte följde öl och kortspel. Sedan hann jag klämma in en intervju till en skoluppgift och diskberget är nu besegrat.

Nu kör jag kör Rolf Wikström en sista gång, och vaggas in i drömmarnas land.

Kommentarer
Postat av: Faster Maggan

Hello again kompis! Hoppas du mår bättre nu, det är

hemskt att ha ont i ryggen. Prata med far din igår

och han tipsade om att du träffat "Vickan", det var väl trevligt. Var hon lika snygg i verkligheten?

Bye for now my friend, we´ll be in touch. Kram

2011-02-23 @ 18:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0