Tomtetider hej hej, tomtetider.

Fick vara hemma i nästan två härliga veckor!
Det var två kalla, mysiga och utvilande veckor.

The botten is nådd!
Temperaturen nådde botten både på in- och utsida.


En hel pepparkaksvärld skapades hos Carro en kväll.
Här är våningshuset.



Julaftonsmorgon hos mamma.


Julaftons-aftonen firades hemma på 48:an och jag gjorde min
första Janssons Frelselse som blev frestande god.



Faster Bettan kom från Sundsvall
och farmor hittade också hit.


Tomten hade svårt att få allas uppmärksamhet
och suckade under mössan.



Juldagen hemma hos Christoffer med öl, UNO och varma mackor.


Middag i Strömsund med fina barndomsvännerna.




Nyårsdax och toakortsdax.
Klänning från pappa och halsband från mormor som det står
 lycka på.
Tack, det är precis vad jag satsar på!



Kommentarer
Postat av: Fjällan

Vilken fin nyårsklänning, önskar att jag också kunde fiska fram såna ur min pappas garderob... han verkar ha bra smak, hanolo! Jag fick också ett lycko-halsband av tomten, det är bra grejer det!

2011-01-06 @ 18:40:10
Postat av: Marie svarar:

Haha, ja han kan han, pappa Hanolo! Men jag tror faktiskt att han fick ett tips den här gången. Lycka är bäst i test! Och du med!

2011-01-07 @ 10:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0