Midsommar all the way baby.

Midsommar firade jag på mysigaste stället utanför Hudiksvall. Det var på Veronicas "lantställe" med fina vänner från studietiden i Piteå. Hela helgen var så härlig! Vi åt gott, bodde gott och bara mådde gott. Alla foton här är tagna av Erik Holmström och Emmelie Wallroth. Det blev även en tur till Järvsömarknaden och en alldeles underbar kvällsfisketur till solen gick ner. Men det får ni föreställa er, för det har jag bara inre bilder av.

Plockade ängsblommor till kransarna.

Ordnade sillunch med ångande nypärer.

Midsommarlunchen med de underbara.


Kubbtävling och åskådarlinje.


Dans kring stången.


Mysig middag inne i ladan.


Jag hade gjort allsångshäften. Tyckte det passade min image.


En allsång i full fart.


Och så jag.

Kommentarer
Postat av: Fjällan... igen :)

Du är så fin, så fin! :)

2011-07-11 @ 12:10:59
Postat av: mamma

Vilken utstrålning midsommartjejen!

2011-07-14 @ 19:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0