Med tankarna i rymden.

Nu snöar det i Piteå igen! En normal jag hade ojjat sig över detta hånande majväder men nu tycker jag faktiskt att det är väldans positivt för då håller jag mig inne på plats. Platsen är C-arbetes-skrivar-stolen.

Vi skulle ha progressmöte i morse men examinatorn glömde bort det och dök aldrig upp. Glad för det var jag för jag ville ändå inte ha något progressmöte. För lite progress att prata om helt enkelt. Har inte tid att prata. Jag vill bara köra på!

En kort men helt ok telefonintervju är precis gjord med VD:n för Kiruna Lapland. Nu ska jag sätta mig och transkribera.

För dig som har cash och inte är höjdrädd; Köp en biljett till rymden!
Upplev tyngdlösheten, flyg genom norrsken och midnattssol.

Framtiden är här nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0