Som man bäddar.

Menvetnivad! Nu har min lilla 80-sängen allt fått maka på sig för en bredare variant. I vår lägenhet ingår en dubbelsäng men den står i Anna-Karins rum och jag har gladeligen nöjt mig med en liten provisorisk tills vidare. Den som propsat mest på att vi måste hitta en större till mig är nog faktiskt Anna-Karin. Så nu gjorde vi slag i saken. Hon ringe en vän med en bil och jag smsade till mig en 120-säng på blocket. Driftiga flickor fixar biffen. Vi blev nog även lite biffigare på kuppen. Tack snälla Bengt "Elak" för lånet av din monsterbil!



Ps. Nu har jag två sängar i mitt rum så varmt välkomna att hälsa på mammor, pappor, fastrar och vänner!

Kommentarer
Postat av: faster Ö-bro

Tack Marie för inbjudan, kommer gärna, kram o lycka till med Melodifestivalen

2011-11-28 @ 15:41:30
Postat av: Faster Maggan

Hej kompis! Det känns väl skönt att få bre ut sig i

en stor säng. Kommer gärna o hälsar på vid lämpligt

tillfälle! Sov så skönt.

2011-11-30 @ 00:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0