Penicillin och kortison är mina bästa kompisar.

Men jädrar anåda vad jag åkte dit! Förra veckan var en av de tuffaste med jobb, förkylning och bröllop.
Till slut sa kroppen att den inte ville vara med längre. Fina kombo Anna-Karin skjutsade mig till närakuten där det fastställdes öroninflammation och halsfluss på tre sekunder. En natt gick innan jag till slut fick min medicin som doktorn först hade ordinerat till fel person.

Jag blev bannlyst från Skansen och Allsången med min gedigna samling bakterieflora. Bästa kollegorna ställde upp och gjorde allt jag mailade dem om. Idag forstätter jag jobba från hemmakontoret i pyjamas. Penicillin och kortison är mina bästa kompisar!

Tack till denna pingla som kört mig överallt och stöttat.

Foto: Linn Muhr. Allsång sommaren 2011. 

Kommentarer
Postat av: staar..

bra kompisar alla tre: annakarin är nog den bästa ändå.. ps. grattis Malmoe ;-))

2012-07-08 @ 23:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0