Jukkasjärvi.

Har ju börjat jobba på ESC för några veckor sedan. Gick direkt från Mello och mådde inte så jättebra i början. Panikångest av stress och press med hjärtklappning och svårt att kunna dra in andan helt. Runt omkring mig ploppade människor upp som delade sin egna erfarenheter av stressymptom med mig. Kändes skönt bara att prata om det få igenkänning. Ska även försöka gå till någon yrkeskvalificerad och prata, när jag får tid. Så länge försöker jag ta djupa andetag när tunnelseendet och andningsbesvären kommer. Mår bättre nu i alla fall. 

Mitt jobb är stressigt och tufft, men vilka upplevelser man får vara med om! Härom veckan körde vi järnet med inspelningar på stan i Stockholm för att senare på kvällen kasta oss in i en taxi till Arlanda och flyga upp till Jukkasjärvi. Där fortsatte inspelningen dagen efter vid fantastiska ICEHOTEL.


Över nordligaste Norrbotten.
 
 
Regissören och manusförfattaren till ESC, Edward af Sillén. Och jag är alltså hans assistent.
 
 
Sol och is på samma ställe.
 
 
Teamet: Jörgen - fotograf, Tove - sminkös, Sarah - artist, Edward - regissör, jag - regiass., Ludde -ljudtekniker.
 
 
Lycka.
 
 
Vacker planet vi bor på.
 
 
Coola ICEBAR efter lång arbetsdag.
 

Isglas såklart! Och torkat renkött.
 

Somnade sedan gott i sovsäcken i minus 5.
 

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Finns jättebra böcker om hur man hanterar stress som i alla fall hjälpte mig när jag mäklade som mest. Kommer att gå jättebra ska du se, du är så grymt duktig och har världens bästa jobb typ :) Kram!

2013-04-02 @ 18:05:39
URL: http://livetiluxemburg.se/
Postat av: baloo..

äääntliigen / fan va coolt elle kallt!!

2013-04-02 @ 21:25:43
Postat av: mamma

Du ser väl själv att ni är som gjorda för varandra ;o)

2013-04-06 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0