Decemberpotpurri.

Månad nummer tolv av år tjugohundratolv. Jag gjorde mycket. Förutom att blogga. Det finns ju så många sociala medier man ska hålla igång nu för tiden. Så jag funderade om jag skulle fortsätta här eller inte. Kom fram till att det vore synd att sluta då det redan nu är roligt (och ibland lite pinsamt) att gå tillbaka och titta vad jag gjorde för bara ett par år sedan. Detta blir som en levande dagbok. En väldigt ickeprivat sådan. Men dock en dagbok. So here we go again efter juluppehållet. Dags för ett decemberpotpurri!
 
Var på Dramaten för första gången tillsammans med Piteåvänner och såg humoristiska
"Ett informellt samtal om den nuvarande situationen". August fick vänta utanför.
 
 Det kom snö, snö, snö och lade sig över allt och alla i Stockholm.
 
 Såg Ledins show på Cirkus med Mello-kollegor.
 
 Lagade fläsklägg med rotmos.
 
 Firade kombo Anna-Karins födelsedag.
 
 Lussade på SVT med Samuel.
 
 Pyntande lite hemma.
 
 
Åkte till Timrå och åt fasters kakor.
 
Firade jul.
 
 Tittade på gamla filmer utan ljud.
 
 Kom hem till Backe och hann träffa mamma och farmor.
 
 Och ett bullbak såklart innan det bar av till Stockholm igen.

Kommentarer
Postat av: faster i Ö-bro

Nä Marie du får inte sluta blogga, de är så
roligt att läsa o kolla på dina bilder om
vad du har för dig i "storstan" m m....
Ha de bra på de nya året.

Svar: Jo jo. Jag lägger inte av än :) Kram
Marie Olofsson

2013-01-05 @ 19:24:03
Postat av: Faster Maggan

Håller med faster i Ö-o att du inte får sluta
blogga, du visar så fina kort också!!! Undrar hur
jag skulle se ut i den klänningen idag, den har nog krympt. Vilka fina bullar du bakade, jag har bakat
blåbärsmuffins dom blev inte så tokiga. Take care my friend.

Svar: Vill smaka blåbärsmuffinsarna någon gång! Kram
Marie Olofsson

2013-01-06 @ 14:17:16
Postat av: Marie svarar:

Nä jag lägger inte av än. Vill smaka blåbärsmuffinsarna nån gång! Kram till fastrarna M & M

2013-01-08 @ 22:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0