Förra helgen

Ja, det är väl ingen mening att hymla. En viss **** förutsätter ju ändå att jag "bara sover på dagarna och är vaken på nätterna". Hm, lite orättvist. Antingen är han avundsjuk eller bara orolig.           

Men i alla fall. En vit helg hade varit på sin plats. Den fick tåligt vänta.
Cicci och Kristin hade varit på Alko i Finland och bunkrat upp.

Varsågoda.


Party princesses!


Fina flickor!
    

Antons place.


Patrik har kommit in i bilden, den lilla dinosauren som nu är en av oss.
Vigge fick också vara med på kortet.



Patrik och Skalman med sina hemmagjorda shots.


Patrik gick ut hårt!


Därav blev också följden...


Men han hängde ändå med på Kåren senare.
Här dansar han loss. (eller tittar under tjejernas kjolar)



Skalman och Patrik på dansgolvet.


Jag och Anton.



Okej kväll. Rolig förfest men tråkigt och lite folk på Kåren. Tack för ordet.

Kommentarer
Postat av: Josie

HAHAHAHAHAHA så jävla roligt. Daniel är min idol nu! Tack för att du förgyllde min tråkiga föreläsning :D

2008-10-10 @ 09:51:34
URL: http://frokenornbjar.blogg.se/
Postat av: Josie

Hahahahaha, jag va trött i morse (a)..HAHA. vad fan fick jag Daniel ifrån? Va va va? Jag menar Patrik, SÅKLART!! :D

2008-10-10 @ 14:34:15
URL: http://frokenornbjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0