I MITTEN av helgerna

Det närmade sig julafton och jag pysslade, jobbade och slog in klappar.

Det blev som vanligt snoigt in i det sista. Missade första halvtimmen av Kalle men det blev jul ändå. Självaste 24e tillbringade jag hos farmor med far och lite släkt från Sundsvall.
Det blev mysigt och många paket! :D

Var till Strömsund på juldagen och hade det trevligt.
Lovar dock att jag inte på några villkor kommer att dricka Mintuu igen!

Jag har jobbat och varit ledig. Gosat med katten och karln.
Träffat kompisar! Elin S kom från stan och gästade.

Har några bilder som jag tänkt lägga upp för lång tid sedan.
De visar mest mitt juliga köksfönster. Men det är ärligt talat den enda riktiga
jul-make-overn jag gjort i vårat lilla bruna hus på Stationsvägen...

 
                 

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0