Kingens dotter

Jag är en Facebokk-periodare. 90% meningslöst men ibland rätt lättsamt och underhållande.

Jag har aldrig riktigt begripit hur man söker kompisar på Facebook. Dem jag har på msn föll liksom dit automatiskt.

Men idag, pucko! Det är ju bara att skriva namnet i den lilla search-rutan till väster. Jag blir aldrig något datasnille!

Lalaala.. fördriva lite tid. Hittade en kusin.. Skoj..
Hm.. Undrar vad som händer om jag söker på Bernadotte??  

Resultat:  




Det kanske var sannolikt men jag blev i alla fall lite överraskad.
Bäst var hennes status: "är kingens dotter"           

Kommentarer
Postat av: sofia

Hejsan!
Aah, jag har verkligen ingen aning, jag vet vem du menar dock.. papa yo.. nagonting, kanske?
Nu ar du snart har ju, kanns bra kan jag tro? Ska bli skoj att traffa dig, verkligen! Har du nagon som moter upp dig i bangkok?

Ser nu att jag missat din fodelsedag, kanner mig som en kokosnot. Forlat och massor av grattiskramar i efterskott! PUSS.

Hoppas du hittat laten :)

2008-01-30 @ 06:44:45
URL: http://plastsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0