Jobb, jobb, jobb...

Då har drygt halva arbetsveckan gått och självklart ska det bli jättevarmt och soligt när man tvingas vara instängd nere i restaurangen på en båt. Under veckan har det vart över 30 grader och nere hos oss har vi haft minst 40. Svettigt värre! Då kan jag lova att jag längtar upp på däck. Tänk om man själv fick sitta däruppe hela dagarna och njuta av solen och utsikten! Det vore sommarlov det!

Men jag ska inte klaga, jag stortrivs och om tre dagar är det dags för Sverige igen. Hoppas bara vädret fortfarande är fint när jag kommer hem.

Börjar också bli lite orolig för hur jag ska klara jobba två veckor utan min kära sambo. Kommer bli mycket tomt och ensamt i vårt blåbärshus...

Men nu är det dags att hoppa i sängen. Man blir ju helt slut av de här jobbet.

Ha det gott så länge! Kram Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0