Sveriges dag i Norge

Jag spelar I denna ljuva sommartid för Sanna. Det är så mycket sommarlov i den psalmen som det bara går. Det är några år sedan jag hade sommarlov och det känns skönt med den här bra jobbat i skolan, nu har du tid att vara ledig och göra roliga saker-känslan!

I natt kom jag och min nya sambo Sanna till Skien där vi ska bo och och jobba på en kanalbåt i sommar.
Vi sitter och äter frukost i vår nya lägenhet. En liten etta. Det är egentligen en tvåa men ingen av oss vill sova ensam inne i det lilla mörka minirummet så vi sover tillsammans i dubbelsängen inne i stuen (vardagsrummet).

Lägeheten är snygg och fräsch med golvvärme och fint kök. Ett litet problem bara. Det fortsätter att dyka upp myror när man minst anar det. Hellre myror är spindlar men detta är någon slags anabola-myror som försöker att överta placet.

@oOO0  <--------------  Modell av en anabola-myra i skala 1:1


Idag ska vi köpa insektsspray.

Kommentarer
Postat av: ciccan

va kul höra att ni har kommit fram :) hoppas allt gick bra för er flickor!!

puss!

2009-06-06 @ 22:44:41
Postat av: Anonym

Heja heja spraya! :)

2009-06-07 @ 17:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0