Bara för mig.

Jag hade en underbar dag igår. Morgonen kändes som jullov när man var liten. Mörkt ute och frukost vid TV:n utan någon stress alls. Gick på ett sjukt givande träningspass så idag är jag lite mör. Planerade och genomförde sedan veckans SMASK-möte som gick bra. Kom hem igen och myste med tända ljus, soppa och fralla framför ett webb-avsnitt "Ensam mamma söker". Det var så underbart mysigt med egentid och känna att jag inte har en massa annat jobb liggande och väntande. Sedan tvättade och storstädade jag lägenheten som nu luktar liljekonvalj!

Bara för mig.


Det behövdes bara en dag få att jag skulle bli uppvilad. Nya tag idag. Ny kurs, projektledning. Och ikväll kommer Elisabeth hit och bor då vi har kvällskurs i scenisk beredskap.

Tandborstning.


Kommentarer
Postat av: Pia Olofsson

Härligt gumman! Jag blir så glad när du mår bra!! Var köper man skurmedel som luktar liljekonvalj?



Kram, mamma

2009-11-04 @ 14:06:11
Postat av: Petra

... och så pratade du med mig, bara det gör dig väl alldeles varm i själen? ;) Ironi. Nästa gång pratar vi om roligare saker. Anywho, roligt att få höra från dig en snabbis. Massa puss och kram och gos

2009-11-04 @ 19:55:49
Postat av: Marie

SVAR:



Såklart Petra Love! :D



Lilje-skur köper man som bäst på very fancy Dollarstore. Ajax är dess märke.

2009-11-04 @ 22:15:03
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Betsy

Mysigaste (och roligaste) kvällen på länge! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0