Och på den sjunde dagen...

Har tagit det lugnt och fixat och donat hemma idag. Sånt som hör en söndag till.
Skulle baka något men hade slut på socker. Städade och kollade tv istället.
Det gick bra det med.

Morgonpromenad.


Jag går upp i falsett direkt när jag ser sånna här supersöta små spår!


Längtar tills jag kan ha katt igen.


Ett annat sött spår i snön. Utanför mitt köksfönster.
Tror dock inte att det var riktat till mig.



Nästa vecka kommer att bli tuff. Många saker som jag ska få att hända.
Då gör jag en lista!

Måndagens lista innehåller 13 punkter.


Stjärnan kom upp idag. Halm ska det vara.
Annars fungerar det inte!



Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Benka..

Fyy faan va du ä braa.. o GRATTIS..

2009-11-16 @ 16:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0