Pressrelease och aj i örat

Dagen har varit helt ok. Är fundersam kring ett projekt i skolan bara som jag inte får någon respons på från läraren. Jag väntar och ser. Har ont i ett öra vilket känns lite blä men forhoppningsvis är det bättre i morrn. Inga krämpor för övrigt. Pigg och glad kexchoklad!

Eftermiddagens SMASK-möte gick strålande. Har haft kontakt med Studiefrämjandet sedan förra veckan så en representant därifrån kom på mötet och berättade hur vi skulle kunna bilda studiecirklar med mera i SMASKproduktionen = en extra slant förhoppningsvis. Sedan gick vi igenom resten av vårat veckomöte rätt effektivt. Jag kan prata hur mycket som helst om SMASK men jag låter bli för er skull!

Har i alla fall hjälpt marknadsföringsansvarig med en liten pressrelease som ska ut till tidningarna. Det blev en basic: 

" Det kreativa arbetet med SMASK 2010 är i full gång!

SMASK står för Sveriges MusikAkademikers SångKåntest och är en musiktävling mellan alla musikhögskolor i Sverige.

Musikhögskolorna turas om att arrangera finalen som i år äger rum i Göteborg. Men först, ska Piteå hålla sin egna fantastiska delfinal! Ni känner kanske igen konceptet från en annan känd schlagertävling?

Det unika i SMASK är den levande orkestern och i Piteå sköts allt kring showen av studenter, från musikframförandena till tekniken, vilket är förundransvärt och originellt. Upp mot 200 studenter från skolans alla utbildningar arbetar ideellt med detta arrangemang från september till mars.

Årets tema för showen är "Jorden runt på tre timmar" där gästerna kan förvänta sig en musikupplevelse utöver det vanliga!

Biljetterna släpps den 29 januari på Ticnet. "

SMASK Piteå 2009. Foto: Lania Sitepu






En chokladmuffin på det här nu då! /God natt sen.


Kommentarer
Postat av: Emm

Aaah shit vilka härliga minnen som ploppar upp från de där bilderna :D Jag vill också SMASKA.

2009-11-11 @ 09:39:39
URL: http://emmeliewallroth.blogspot.com
Postat av: Pia Ollofsson

Låter underbart med denna SMASK! Tänk vad du kan prestera!!! (iof som förväntat av dig min skatt) Det ska bli underbart att få komma upp till dig när SMASK går av stapeln...jag o Wille är taggade :o) Kramisar i massor från moderen

2009-11-12 @ 01:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0