Med persiennerna nere

Mötet jag skulle på i eftermiddag blev inställt pga sjukdom. Fem minuter efter att det börjat. Vilket tur att jag var sen. Hoppas bara inte Ellen har fått grisepesten! Jag vände tillbaka hem med min bullpåse och funderade på hur jag bäst skulle utnyttja tiden till annat. Sådant jag valde mellan var till exempel att börja läsa en ny kursbok, ta tag i företagsregistreringspapper eller andra likvärdiga viktiga uppgifter. Istället letade jag fram träningsdvdn som följde med frukostflingorna i somras. BodyCombat! Bakom neddragna persienner, med en irriterande britt på tvn framför mig som sjöng med i alla låtar, riktade jag kicksparkar mot både soffbord och element med risk att bryta alla tår jag äger. I 20 pinsamma minuter studsade jag på och låtsasslogs. Töntigt, verkligen, men jag har en förmåga att intala mig själv motsatsen. Stentufft helt enkelt. Precis som min stavgång.

Stentufft helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: hanna

tv-hallåa? kul att du nämner det.. var några på högstadiet som tyckte att jag skulle bli det och sen var det några på gymnasiet som förespådde min framtid som tv-hallåa. så det var lite kul att du tog upp det ;p



visst är låten fin? helt underbar! jag har byggt upp en abstinens för den, jag måste spela den minst fem ggr varje dag typ, hehe. den är verkligen något extra :)

2009-09-15 @ 01:09:33
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Fjäll

Jag tycker du är den tuffaste!! :)

2009-09-16 @ 00:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0