Ursäkta förseningen. Jag skyller på snöstormen.

Förra veckan gick jag över gränsen från 23 år till 24. Det gick jättebra och gjorde inte alls ont. Jag var relativt ledig den dagen och hade sällskap av Elisabeth hela eftermiddagen som hjälpte mig med tårtbak och satt fint i min soffa. På kvällen kom ett gäng hem till mig på fikamys, jag skypade med Backe och USA och fick fina kort och presenter.

Här äter vi lunch (Obs! Elisabeth har egen GI-lunch, jag är bättre värdskap än hamburgare och broccoli!) och öppnar paket!


Jag fick bland annat fina sockar med halkskydd så att jag kan vara snabb i svängarna.


Bakade en massa gott och fick även påfyllning av gästerna som hade med sig snickers-kakor och ljusdekorerade muffins. Ser att jag saknar en tårtspade.


Det fanns hela tre födelsedagsbarn i min krets förra veckan vilken resulterade i ett kilo tårta på magen och en massa kul! På fredagen hade Micke och Kristin inflyttningsfest i en liten lägenhet men med en stor säng.

På sängkanten.


Lördagen blev en av de bästa. Sparkade ner till Sara som var 3:e födelsedagsbarnet. Där hade Erik och Anders styrt upp tre-rätters med fördrink och hela baletten. Det var så sjukt fint genomfört och god mat. Jag blev faktiskt lite tjock i halsen under den goda vinägrettkaramelliserade ostförrätten. Rördheten. Sedan plockades drinkboken fram och man fick välja precis vilken drink man ville! Vi fortsatte ut efter tolvslaget och styrde färden mot Piteås nya "inneklubb". Där var det kö likt Stureplan och jag valde då att springa upp till Nolia där det var styrdans till Expanders. Kom in gratis på dansen lagom till sista danserna. Perfekt! Sedan vandrade jag med mitt danssällskap till Piteås "utelklubb" för att hänga där den sista halvtimmen. En lördag med det bästa från alla världar!

Sedan kom vardagen ikapp och saker strulade till sig. Var under stor press ett par dagar och sov väldigt lite. Nu har jag styrt upp och kan andas ut för denna gång.

Planering över sittplatser och Ticnet-information. Klarrt!



Nu ska vi baka paj till 40 pers i produktionsteamet. Biljettreleasefest i morrn!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Gååsen

Du får VG för den redogörelsen, det saknas några timmar på din födelsedag och söndagen saknas helt, kan väl inte vara så att du sov bort den??

2010-01-28 @ 21:21:32
Postat av: Marie svarar:

Nej nej för bövelen! Glömde skriva att jag var på bio på söndagkvällen.

2010-01-28 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0