Snart sjunger vi igen.

Bara en vecka kvar till första programmet! Det känns konstigt. Ingen riktig Allsång i luften. Beror nog på den klena sommaren. Annars rullar det på. Mycket administrativt fix på redaktionen och kick-off på Skansen i morgon. En vinjettinspelning har jag också hunnit med. Lägger till en sekund till mina 15 minutes of fame. Under 8 tisdagar skymtar jag i grönt i vinjetten till Allsång på Skansen. Jojjo. Kontorsråttan måste ju ut och lufta sig ibland.

Förra veckan då vi hade presskonferens och släppte årets artister i Allsången.
Måns fyllde även år den dagen så han fick sig en tårta. Sedan brakade ovädret lös! Denna sommar alltså.



Annars kan Skansen vara den vackraste arbetsplatsen.
Har en liten plan om att jag ska jobba där en dag. Mer än bara på tisdagar under sommaren alltså.



Snygga, snygga Skansen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0