Seg

Sitter vid datorn med gokissen i knäet. Har jobbat 2 nätter nu och känner mig minst sagt seg. Det har varit lugnt på jobbet hittills, får se hur sista natten blir. Gamlingarna kanske har gaddat ihop sig och tänker ge mig en match. Jag är förberedd på det mesta. Eller rättare sagt, jag är inställd på det värsta! Inte nog med att det blir 3e natten på rad, inatt ställs klockan tillbaka en timme och min arbetstid på 11 timmar blir istället 12. Jag kommer va sliten klockan 7 (8). Men va fan. Nu ska jag sluta sura ;) Nattjobb på helger ger bra me stålar å det är rätt soft ändå.

Min lilla Kokos vinner allt större del av mitt hjärta. Han är en trogen sängkompis även fast jag sovit till två på em. de närmsta dagarna. Han spinner så fort man kommer en halv meter ifrån honom och ligger gärna och snuttar på mina lillfingrar. Tycker lite synd om honom att det inte kommer ut nån mjölk från dem men jag kan ju inte klara av alla uppgifter som surrogat!




image3
Tripp, Trapp o Trull - Kokos med syskonen




image4
Kokos Svensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0