Nolledag 4

Morgonen var seg efter sen hemkomst från Röda festen och kände att jag dragit på mig en förkylning. Tog mig ändå i kragen och föjde med till Pite havsbad. Vi nollor fyllde två bussar ungefär. Åkte rutschkanor, bubblade i bubbelpoolerna och åt hamburgare.


Jag och Pite-Cicci duschade lite tidigare och gick iväg till ett av hennes 2 jobb.
Skeppet, ett lekhus för barn och familjer. Vi spelade söderhavs-mini-golf och jag vann, tro det eller ej ;)


Jag och en fisk.


Cicci och en sjörövare.



Några av Phösarna på "rivieran"


På kvällen var det After beach Party. Förfest hos Stockholms-Sandra.
Vi lekte "Jag har aldrig-lekar" med upplevelse-inriktningar.
Ex: -Jag har hoppat världens näst högsta bungy-jump.
-Jag har kramat Bert Karlsson.
-Jag har bott på Island.


Johanna från Sjöbotten.


Phösare Fellen impar med sina bravader.


Phösare Vigge hänger med.


Jonglör? En tjej som går Tv-produktion (?)


Klassens Gävle-Erik.


Phösarna njuter av uppmärksamheten och rockar loss på Kåren.
Skalman i förgrunden. :P



Cicci och jag på toa.


Phösarna lever ett soft nolle-liv!


Balla brudar. Sanna och Veronica.


Jag var så orkeslös och alldeles skakis i benen när jag kom hem på natten. Förkyld var ordet! :(
Men ännu en trevlig kväll. :)


Kommentarer
Postat av: cicci

haha, shit. vilka roliga bilder du lyckats ´få då.. värsta minerna ju..haha!

phösarna njuter verkligen..:)

2008-08-28 @ 07:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0