Förlorade ägg

Nu har det varit ruschigt ett tag och jag har försummat bloggen åter igen. Det har varit SMASK, rapportskrivning och en hejdundrandes julfest i cocktail-style. Olyckan i vardagen har vänts mot något bättre förutom att två ägg tappats i golvet och glögg fläckat både en och två tröjor. Jag har fått klarhet i vissa frågor, eller så har det blivit ännu mer invecklat? Det var hur som helst en riktigt bra söndagkväll!

Idag är dagen då jag ska bege mig hem till Backe. Senast jag var i min small village grönskade det och fåglarna kvittrade. Märkligt att tänka på.

Sitter på skolan med Fjäll och Skalman och har precis skrivit ut några föreläsningsreflektioner. Resten av plugget får jag fila på hemma.

Innan jag går hem och packar färdigt ska jag ta en sväng till Kåren och leta efter mina skor som är på fri fot sedan Lucia-natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0