I skrivandets stund

Rapporten i upplevelseproduktion har gått varm i eftermiddag mellan Luleå och Backe. Det hör inte till ovanligheten att min kära skrivarkompis aka storasyster, då och då bifogar bilder när rapporten mailas över till mig. Idag muntrade hon upp mig med en bild på Micke P!!! Men kortet på din fina dotter var också uppskattat.

Det är fortfarande lite finslip kvar nu på kvällskvisten men det vore skönt att få det absolut mesta klart nu eftersom jag drar iväg till Huddik i morgon bitti! Undar hur det går med min dejt? Hehe. Även där har storasyrran ett finger (tumme) med i spelet.


"- Hej Mickey!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gick åt helvete. Läs min blogg så fattar du. Hysteriskt kul i alla fall!

2008-12-30 @ 19:47:02
Postat av: Henka

Nej det har inte alls gått åt helvete. Börjar hata Lisa-fisa nu snart. Haha :)

2009-01-01 @ 23:48:23
URL: http://www.metrobloggen.se/20initiativet
Postat av: Sofia

Jag visade micke p vart chokladpuddingen stod, senast igår. Mohaha.



2009-01-03 @ 10:24:12
URL: http://plastsak.blogg.se/
Postat av: Marie

SVAR: Aaah! Jag skulle smetat in honom i chokladpuddingen istället!

2009-01-03 @ 10:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0