Vinterdag

Igår var jag på byn och fixade en till julklapp. Det börjar arta sig!
Behöver en till liten grej till pappa bara så är det klart sedan.

Såg Backe vinna innebandymatchen, åt Annettes tacopaj
och umgicks med "syster" Lina hela kvällen lång.
Det var en mysig dag!

Ps. Vilken baby-boom det var på läktaren! Nya små människor vart jag än vände mig!
Kricke och Saras Nova var det sötaste jag sett på länge! Träffade även barndomskompisen Linda med sin lilla Agnes på "Kläboa". Ds.

Det ser ut att bli en fin vinterdag!
Vill hinna med en promenad innan det blir mörkt igen men först ska det bli jul i huset.
Granen är på ingående.


Baksidan av tomten och en bit av lägdan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0