?

Efter 4 jobbnätter är jag mör. Huvudet är tungt och illamåendet finns där. Men belöningen kommer.. En vecka kvar.

Jag försöker för närvarande få klarhet i mina framtidsplaner. Surfar runt på nätet och antecknar sevärdheter i sydostasien. Kanske borde börja packa snart? Jag har mer än en gång haft mardrömmar om glömda reseprylar och tidsnöd.

Men den svåraste frågan är som vanligt "vad jag ska bli när jag blir stor?".

Upplevelseproduktion                   Psykiatriskt omvårdnad            Hälsovägledare  
                                                     Socionom                                               Sjukgymnast                                                                                               Konditor
                                                                                Flygvärdinna                  


Och vart ska man bo??   Piteå      Östersund      Sundsvall        Umeå     Oslo 

Det börjar bli ont om tid! Har tänkt söka till HT 08. Och snart åker jag iväg... AH!

I-landsproblem, men ack så svåra frågor!                 

Kommentarer
Postat av: Josie

NEJ men inte flygvärdinna väl?! Hur tänker du dåå?!?! Upplevelseproduktionen tycker jag låter mer som dig :)

2008-01-28 @ 20:01:22
URL: http://frokenornbjar.blogg.se
Postat av: favvokussen

Sjukgymnast tycker jag låter bra Lillis?

2008-01-30 @ 09:47:51
Postat av: Josse

Umeå röstar jag för! Och vad du vill kommer du på i sinom tid... Pröva på nåt, jag lovar, det känns om det är rätt! :) Annars är det bara att byta! Haha, du vet ju hur velig jag har varit :) Puss

2008-01-30 @ 12:04:41
Postat av: hanna

du valde rätt, upplevelse i pite <3

2008-11-19 @ 01:52:03
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0