Vad hände egentligen?

Fjällsjö Marknan är än en gång över. Det går alltid så fort, alldeles för fort!
Helgen har bjudit på blod, svett och tårar om man byter ut blod mot skratt.

Jag var värdelös på att ta bilder. Några är bra, andra sämre, en del har jag snott och dom flesta är tagna med mobilen.
Enjoy people!  :D



Torsdag. Start! Vi drog till kraftverket på kvällen för en mysig "förfest". Det hette att vi skulle fiska men såg inte till något annat än grillkorv, marsmallows och öl. Endel tokar badade. Som tur var avstyrdes vansinneshoppningen från brokanten!

Carro.       Fina musikanläggningen.                


Jag gör den LILLA elden.




Mmmarsmallows!

Katta.      Jonathan gör den STORA elden.       

Tokar som badar.        



Ännu tokigare tokar som tänkte hoppa. :O  

4-hjuling på småtimmarna. Som Ida (?) sa,
- Jonathan, man får inte ens cykla på bryggorna! :P



Mys.




Fredag.
Börjades med ölfotboll med pyjamastema. Fortsatte med bad, pick-nick och skotertävling på Backsjön. Avslutades med fest och mumsiga hamburgare. 

Niklas. :D     Lånat faster Evas pyjamas.

Folkigt på badstranden. 



Skotertävling.

Fest hos Hans.



4 babes.


Lördag. Gick på marknan med Josse, Jollan och Lillan. :) Sedan fest igen på kvällen. Träffade mycket folk. Roligt! :) Vincent Pontare spelade säger dom. Jag vet inte, det gjorde han säkert. Jag vet däremot att jag gjorde feta misstag. Festen hos Örjan var en höjdare på sitt eget speciella sätt. Bilderna säger allt!


Party at Örjans ;P


Jossans pappa. 
Micke är trött!   
Jobbarkompisar.


Söndag. En märklig dag. Köpte strumpor och såg på marknadståget. "Miljöbilen" vann. 


Flintstones kör miljövänligt!


Bonde söker fru.   Hans ekipage. Coola nallar!



Schluutt!
PussKram/ Määrii

Kommentarer
Postat av: Josie

Hahaha, feeeesta loss me pappi Östen :D lol! Jag snor bilden :D

2008-07-09 @ 22:08:06
URL: http://frokenornbjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0