Hänt på en torsdag

Jag har kommit hem efter en ännu en kvällskurs i "Starta eget". Denna gång behandlade vi området "Marknad". En av de bättre föreläsningarna sedan jag började plugga och då sker det utanför skolan. Idé-huset is the shit! Och Gunnar från Tango, kvällens talare, likaså. Vi kom in lite på marknadsföring och det är så intressant och roligt. Blev nästan sugen på att skaffa företag bara för att få hålla på med logotyper, visitkort och andra kreativa vägar till kundkontakt.

Annars har jag hängt rätt mycket på skolan idag. Jobbat  med olika folk i olika grupparbeten. Skulle möta Elisabeth på skolan kvar över 9 i morse. En halvtimme senare ramlar hon in. Då har hon försovit sig på bussen från Luleå, missat både hållplatsen utanför skolan och slutstationen, vaknat upp lagom till att bussen är påväg in i bussgaraget nere på Annelund, nyvaket stapplat fram till en mycket förvånad busschaufför och snällt bett honom släppa ut henne! Denna galna men ack så underhållande kvinna har en given plats i mitt hjärta. (Var påväg att lägga upp en bild på henne men tror inte det uppskattas. Hon är i alla fall skitsnygg, en riktigt MILF, extra mycket nu med den nya frisyren!)

I morgon ska jag köpa en jacka. För att jag kan, vill och vågar. Och för att den är på 50% REA.
/Häppåre!

Idéhuset is the shit!


Kommentarer
Postat av: Betsy

Galen? Jag är väl inte så galen... Eller? GAAAAH!

2008-11-27 @ 12:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0