Nolledag 5-10 (= resten)

Söndag
Sjuker! :( Fixade och donade i lägenheten. Åkte ner till "stor-ica" med brudarna och handlade. När dom sedan skulle på filmkväll på Kåren stannade jag hemma. Var sliten och luktade på tok för mycket vitlök :P Sanna kom dock till mig lite senare och kollade läget.

Måndag
Dagen: Tväraktiviteter och information på skolan.

Sanna och Veronica var här och vi gräddade våfflor till middag. Mums!
 

Kvällen: Det annornades en Bordshockey-turnering som gick ut i direktsänd radio. Klassen matchade varandra grymt med reflexvästar från Clas Ohlson. ;) Till våran förtjusning vann klasskompisen Magnus hela turneringen! Vi andra hejade på så gott vi kunde och fick + för stöttningen på nollebrickorna. "-Vi i klacken dricker inte vatten!" 

Anton mjukar upp. Vigge dömmer.


Skalman är taggad. Kristin Kobra. Magnus the Winner.
     

Tisdag
Dagen: Tväraktiviteter och information på skolan.
Kvällen: Studentfest. 4 studenenter som har lägenheterna bredvid varandra hade blivit tillfrågade om att ha sina dörrar på vid gavel. Där emellan gick vi under kvällen och natten och dansade, festade och tjoade an massa. :) Stackars studenter säger jag. Typ 150 pers. som sprang in och ut. Sara hade stilettmärken i sitt golv dagen efter :/

Trevlig förfest hos Anton.

Crowded i de 4 lägenheterna.


Onsdag
Strax för 7 på morgonen ringde det och bankade på dörren. Jag anade oråd och öppnade inte som tur var. Det ringde en stund men sedan lade sig hemfriden igen. Förstog att det var Phösarna som var ute och jävlades. Fick sedan höra att de stackare som öppnat blivit uttvingade på morgongymnastik och löpning runt studentområdete. Haha, huvva!  
Dagen: Tväraktiviteter och information på skolan.
Kvällen: Olle Waldner från "Fråga Olle" kom till Kårhuset och pratade och svarade på frågor.

Olle och glada åhörare.


Torsdag
Dagen: Tväraktiviteter och information på skolan.
Kvällen: Ledigt. Delar av klassen gick på Bio och såg andra filmen om "Arn".
 
Fredag
Dagen: Tväraktiviteter och information på skolan.
Slutprov och en hel massa tävlingar under eftermiddagen.
Jag badade i fontänen på torget iklädd en sopsäck. Då kan ni räkna ut resten själva! ;P
Kvällen: Kick-off! Jag hade förfest hemma hos mig och nästan hela klassen kom. Vi lekte namlekar, hehe, och tillverkade hyllnings-tröjor till våra Upplevlese-Phösare. På Kåren showade Phösarna och tog av sig sina solglasögon. Jätteroligt att se men dom såg inte alls lika farliga ut längre. Nästan lite mesiga :P Efter 23 släpptes övriga studenter in och det blev en sen natt igen. Vi blev äntligen 1:or! :)

Upplevelsenollor förfestar.
Blommor från en hemlig beundrare och kokosbollar.
Pingu var också där och ölade.

    


Kommentarer
Postat av: Veronica

Gleeenn, jag tycker det är dags att uppdatera lite! :)

2008-09-07 @ 15:09:18
URL: http://www.nogg.se/forvirrad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0