Krig med färgkulor

Jag har ju glömt att berätta om den dagen jag spelade Paintball för första gången i mitt liv! Det hände för ett par veckor sedan. Vi var ett gäng på 15 pers som drog iväg en förmiddag till Byske som ligger mellan Piteå och Skellefteå. Vi delades in i två lag som krigade mot varandra i några adrenalinpumpande timmar. Jag fick bara ett riktigt skott på mig och det är jag glad för. Det gjorde rätt ont och jag hade blåmärke på överarmen länge. Men det var sjukt roligt. Jag kommer absolut att spela Paintball igen, var så säker! Eller var inte säker rättare sagt! Jag tror att jag besitter viss talang nämligen.

Framme.


Utrustningen ska prövas ut.


Och lagen delas in. Här är jag med mitt lag, andra från höger.
Jag tror bestämt att vi vann!


Genomgång i Freezone.


Elisabeth och Veronica var också skjutglada.


Action!


Lisa är träffad. Mask är ett måste!


När vi tröttnat på krigandet myste vi i Lappkåtan.


Med grillning, musik och sång.


Chrisma fixar Bullens.


Vissa grillar köttbullar.


Varmt och skönt.


Myspys.

Kommentarer
Postat av: Betsy

Ja, om man ligger och trycker i ett dike hela tiden är det ju klart man inte blir träffad... Förresten var ni en mer i ert lag eftersom du blev kidnappad. HA! Men jag är inte bitter.

2009-01-28 @ 12:29:56
Postat av: Karro

Gud vad Rooooligt och mysigt :)



Kramis

2009-01-28 @ 17:47:09
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Marie

Glädjedödare är ditt mellan namn kära E! Puss

2009-01-29 @ 22:57:14
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: Henka

Såg jäkligt mysigt ut faktiskt. :)

2009-01-29 @ 23:54:12
URL: http://metrobloggen.se/20initiativet
Postat av: Anonym

Du är jätte jääte söt:)

2009-01-30 @ 18:06:59
Postat av: P

Det är så kuuuuuuul att jag vet hur du ser ut nu "Betsy" ;)

MUUUUHHHHHAHA!

2009-02-01 @ 00:14:31
URL: http://panteas.blogg.se/
Postat av: Betsy

Helvetes helvete! Det här var inte med i planeringen! GAAAAH!!

2009-02-01 @ 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0