Tre vänner, tre dagar i Hudiksvall

Fjällstugan.   Fjortis-fest.   Vuxen-fest.   Mina hälsingeflickor.   Bloggar.   Promenad till Forsa kyrka.   Ressug.   Chicken Curry-macka och två nya kjolar.   Bäddsoffan med Skalman.   Toast.   Årets sista solarie-sol.   Mamma och pappa Fjäll.   Vaktning av 6 systempåsar.   Avocado-röra.


Utdrag från 12-slagets konversation.
Jag var sentimental, Fjäll förundrad och Skalman tyckte mest att det luktade krut.

-Denna dagen ett liv... -Det luktar krut. -Nu tappade jag bort mig. -Meeen.
-Nu pussas vi! -Inte än e! -Det luktar krut!


Kommentarer
Postat av: josse

Gott nytt år på dig med babe!! mysigt nyår verkar du ha haft!! :)

2009-01-03 @ 18:14:48
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Veronica

Och det luktade verkligen krut!! ;) Hihi. Jag är så glaaad att ni kom hit.. och att jag förhoppningsvis får sitta och tjata med er alldeles snart igen! :D

2009-01-06 @ 12:36:57
URL: http://www.nogg.se/forvirrad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0