Sommarsmart?

Haha. Jag är för rolig. Mitt i tenta- och SMASK-stress börjar jag fundera över sommarkurser! Vet inte varför, men just idag slog tanken mig.



Jag kikar in på studera.nu och ser att sista ansökningsdag för sommarkurser är idag. Märkligt det där. En undermedveten signal? Ett tecken? Jag vet inte, men sammanträffandet gjorde att jag nyss slängde iväg en ansökan till några distanskurser. Rätt som det är så får jag tid över i sommar eller så kan man inte ens läsa kurser vid andra universitet än sitt eget.
Har inte så stor koll på det där men här är i alla fall mitt första- och andrahandsval:


Design för det goda livet

7,5hp, Blandade tider, Halvfart (50%)
Distans

Fristående kurs

Högskolan i Borås , Ortsoberoende


Event Production

15hp, Blandade tider, Helfart (100%)

Internetbaserad distansunderv

Fristående kurs

Högskolan på Gotland , Ortsoberoende


Kommentarer
Postat av: Daddy cool..

you gat to stay at home some time in the sommer you know.. (:-¤)

2009-03-17 @ 22:49:40
Postat av: Karro

Sommarkurser, vad du är duktig då :) Och kanske ända till gotland, vad Spännande! Kramar på dig

2009-03-17 @ 22:52:54
URL: http://attvarakarolina.blogg.se/
Postat av: Marie svarar

Jo, men det är ju distans så jag behöver aldrig åka dit :)

2009-03-18 @ 09:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0