Holmberg!

Jag fick en storasyster på gamla dar! Elisabeth är hennes namn och hon är snäll, snygg och intresserad av att jag ska må bra.    Sist Elisabeth var här fick jag presenter. Kaffemått, durkslag och söta ljushållare. De två första presenterna var nog till båda två eftersom hon får bryt på mig när det ska kokas kaffe eller hällas av pastavatten här. Jag bryr mig inte så noga. Jag är rätt anpassningsbar. Har fortfarande ingen micro till exempel och det går förträffligt! Hur som helst var det himlarns gulligt av henne!    Vi har det roligt ihop. Jag gillar dig. Skarpt!



Kommentarer
Postat av: Betsy

Men tack för länken då! Himla gulligt av dig!

2009-11-10 @ 10:59:59
Postat av: Marie svarar:

Länken fixad! Ursäkta dröjsmålet!

2009-11-10 @ 11:06:42
Postat av: Betsy

Glömde säga att jag gillar dig oxå, och att jag är stolt över att få vara med när du ska borsta tänderna. Nu går jag och lägger mig på soffan. NU.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0