En helgkväll i Backe.

Jag är fortfarande hemma i Backe där jag tar det ganska lugnt och träffar folk och fä.
I lördags gick jag och Evelina efter god mat hem till barndomsvännen Linda för vin och snick snack. Backe är en väldigt liten by så man får ofta kämpa för att det ska hända någonting, även en lördagkväll. Resultatet av vårat "festraggande" blev varsin öl på vår enda pizzeria/krog/karaoke-ställe. Det var bara vi där. När stället skulle stänga strax efter 22 cycklade vi vidare till Jonathan där ett litet gäng hängde vid köksbordet. Polisen var på byn för en gångs skull så det bidrog till lite mer action. Kan låta som en tråkig kväll men jag hade väldigt trevlig och det var roligt att återse både Linda och min gamla kissemiss! Ibland är det just lite som är bäst.

Jag och Linda, fnissigare än bilderna avslöjar, på krogen i Backe.


Jonathan och min stora fina katt Kokos!



Kommentarer
Postat av: Linda Ericsson

Ja man vet aldrig vad Backebyn har att ge en Lördagkväll! =)

2009-09-23 @ 14:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0