Marie rekommenderar

En blogg i hetluften!

De kära upplevelsevännerna som läser året över mig har nu i sina valbara kurser spridit sig över land och rike för att göra praktik eller plugga utomlands. På denna blogg kan man bland andra följa Strömsundspöjken som snirklat sig in på Peter Settmans tvproduktionsbolag Baluba nere i Tjockholm och Mr Adermalm som nu försöker anpassa sig till USA med allt vad det innebär av universitet, Wall Mart och tyska sambos. Klicka på länken och förundras över möjligheterna och dem som tagit vara på dessa.
www.enupplevelse.blogspot.com

Gud vad jag har grinat idag! Från klockan tre idag tills nu ikväll. Ingen hejd. Haha. Men nu är det tomt och jag är relativt glad igen. Mamma och Johan har fått stått ut. Tack för det. Sådana dagar kommer helt enkelt ibland och det är så skönt efteråt.


God afton!





Kommentarer
Postat av: Åsa

Inte va lessen Lillis! Allt kommer att ordna sig, kram från mig å Melkern

2009-09-10 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0