Wild Wild Tjärnnäset.

En gång per år bjuder stora familjen och vännerna Sjödin in till fest! Det är aldrig en medelmåttlig fest. Nej, häpnad och förundran väcks varje gång över deras fantasifullhet och engagemang. Festerna går alltid i teman och hålls oftast mitt-ute-i-ingenstans-skogen. I Tjärnnäset. I år var tiden kommen för Tjärnnäset att förvandlas till en riktig Wild Wild West-by. Jag säger det igen. Ladan var ombyggt till Saloon med bar, en kyrkogård var grävd och middagen bestod av helstekt gris, grillad över öppen eld i 10 timmar! Engagemang, gott folk, och därmed också en riktig upplevelse. En fest utöver det vanliga.

Bilderna får tala vidare. Jag var indianen bland cowboysarna.











Sen sov jag i baksätet på Volvon. Gott!

Kommentarer
Postat av: Jesper Odelberg

Ha det så kult i baksätet! Hur sov du förresten? Jag Undrar hur du sov. Du kanske sov gott? Men. Jag. Är hemma med Milko nu och... OCH... ska äta frukost. OCH... Ha det så kult!

2010-08-26 @ 08:51:09
Postat av: Marie svarar:

Du är inte riktigt riktig du! hahaha

2010-08-26 @ 20:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0