Kampen är över.

Dansbandskampen är nu slut och Elisa's tog hem segern. Rätt tycker jag. Kul tycker jag, att få jobbat med detta roliga projekt!

Sista programmet var jag studioman för webbsändningen och höll relativt bra koll på tider och sprang runt i lokalen och letade personer till Ana att intervjua. Drog även sladd till fotograf-Pär så att ingen skulle snubbla och stämma oss.

Vår webbprogramledare Ana Barata med pokalen innan sändning.


Vinnarintervju på scenen.


En utvärdeingsmiddag har vi haft hemma hos Catharina Leijonhufvud.
Gott tycker jag, med mat från Cajsa Warg.

Gänget från Dansbandskampen Webb samlat! Bara Barata som saknas.
Och så Emelie bakom kameran. Foto: Emelie Birgersson


Jag och fotograf-Pär. Foto: Emelie Birgersson


Där fanns även världens gulligaste katt. 5 veckor gammal från Grekland.

Söt tycker jag, och så liten att den nästan inte fanns!

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter jätteroligt! :) Bra jobbat!

2010-12-17 @ 20:45:15
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Faster Maggan

Hej kompis!

Det var inget vidare att du har blivit förkyld.

Hoppas att du kryar på dig snart. Sköt om dig!

Själv har jag varit till tandl för att en "krona" i underkäken har lossnat!! Great!!!

2011-02-09 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0