Batra-kram igår, dansbandkamp idag.

Igår gick jag på en fest där jag inte kände någon. Men jag kände igen desto fler! Ett hörn med Alcazar, ett bord med Salem Al Fakir, en dos av Annika Lantz och som topping en hejdå-kram av David Batra. Allt i samma 2 rum och kök. Petra Mede, kvällens födelsedagsbarn var en strålande värdinna! Vi har även likadana duschdraperier märkte jag. Jag kanske inte rikigt borde varit där, men jag tar faktiskt chansen när den kommer. Annars vore jag dum.

Efter ett fåtal timmars sömn var det upp före tuppen som gällde för att åka iväg till Norrköping och ännu en lördag med Dansbandskampen.

Fotografen heter Emelie Birgersson och jag är en nervös men modig tjej.

Kommentarer
Postat av: E

Söt också.

2010-11-29 @ 10:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0